Search This Blog

Friday 25 January 2013

14 Januari 2013

Lamanya tak update blog..huhuhu,tak dak apa yang nak tulis la kat sini..aku dah decide starting today..aku nak update blog ni everyday..make it like a diary..waahhh macam besh jew..hahahah..
Arini aku p daftar untuk ambik lesen kereta kat ILMU PANDU SDN BHD..
masa daftar, kerani tu nak scan i.c aku..tapi malangnya i.c tu xleh nak read.. dia soh p wat ic baru..dia ckp free ja nak wat i.c baru..tapi alhamdulillah masih lagi boleh di daftar..pas tu aku di minta buat ujian buta warna n rabun jauh..rabun warna aku pass..rabun jauh sangkut..oh tidak aku mmg rabun jauh..ok xpa masih boleh memandu sbb xrabun warna..alhamdulilllah..lepas dah selesai daftar..aku with mommy n daddy bergerak ke kompleks KDN sbb nk p pejabat pendaftaran nak wat i.c baru pulak..


masuk lam pejabat pendaftaran..ambik no giliran n tunggu giliran saja..tunggu dalam 15 minit..tiba giliran aku..aku cakap kt kerani tu cip ic rosak tak leh nak read..and guess what??? kerani tu cakap cik kena bayar RM 10 ya..wahh aku ingatkan free ja bila nak wat i.c baru..agak bengang gak la sbb kat ILMU PANDU tadi depa cakap free..grrrr...ok xpa la bayar gak la..then kerani tu cakap siap dalam seminggu..ok we wait until one week k..

No comments:

Post a Comment