Search This Blog

Sunday 10 April 2011

Someone Special in my life...

Berkenalan pada 08.Feb.2006...Funny thing is just berkenalan lam fon ja....u know what...aku yg start the move...aku yang mula SMS dia..mula 2 jual mahal syiioot...wat xlayan jewp...tp lps kna sound bisa ngn aku bru nk lyn...pergh!!!!!....Crazy things we do during proses berkenalan...non stop SMS...SMS dari pg ari ni sampai Pagi esok...gilaks!!!!.....msa 2 Voice SMS(Maxis) tgh Hangat dipasaran...apa lg kami pun gilaks la dok Voice Sms...Dia slalu n suka antar Voice SMS dia tgh nyanyi lagu smbil main gitar...nak tau lagu apa??? Cintamu mekar dihati by MAY....ahaks...hatiku sdh cair...One day 18.Feb.2006...aku melamar dia jd boy aku...pelikkan..aku yg start the move...tunggu dia lambat sgt...konon2 malu la...Alhamdulillah dia terima...and untill now...we still together...even mcm2 dugaan yg kami tempuh...Our love still kukuh.....I Love him yesterday... I Love him Tommorow...I Love him Forever..

1 comment:

  1. hamboyyyyy makjang....bukan maen lg ang nooo....
    tiptop belogggg.....

    ReplyDelete