Search This Blog

Friday 25 January 2013

15 Januari 2013

P buat cermin mata kat kedai inva optometry..tepi kedai kopitiam..


masuk dan buat pemeriksaan mata..dah selesai wat pemeriksaan,,pilih bingkai cermin plak..di sebabkan kesian kat mak..aku ambik la bingkai yang harga RM100...test punya test dan akhirnya jumpa gak yang berkenan di hati..then pilih jenis kanta plak..toke tu leh cerita la jenis2 kanta kat aku..apa satu aku tak paham..aku ha p la kan..kesian plak kat dia..hahahahah..dia tunjuk kanta dari harga RM120-RM400..pas tu aku cakap kat toke tu..xpa la saya ambik yang rm120 dah la..janji leh nampak sudah la kan..dah selesai semua toke tu cakap siap dalam dua atau tiga ari lagi..tunggu depa call..
sebelah petang pulak aku dapat call kata cermin mata dah siap..amboi cepatnya..xpa la lagi bagus siap cepat..xgaduh tunggu lama2..sebenaqnya aku dah excited nak pakai cermin mata baru..kehkehkeh..

brand new me..rupa terbaru di tahun 2013..yeeehhaaa.. macam makcik2 la pulop..huhuhu..tapi xpa..janji hubby aku ckp cantik..



No comments:

Post a Comment